آیا هر جایگزین طب گیاهی راهنما بیمار به دیالیز جلوگیری از وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر جایگزین طب گیاهی راهنما بیمار به دیالیز جلوگیری از وجود دارد

آیا گیاهی کمک پزشکی برای دوری از بیمار به دیالیز جایگزین وجود دارد؟ در گذشته، پیوند کلیه تنها درمان جایگزین دیالیز، که مناسب برای تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اما در حال حاضر روز، برخی از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی های گیاهی نیز می تواند جایگزین دیالیز برای بهبود کیفیت زندگی بیمار و طول عمر طولانی آنها وجود دارد.
چرا بیمار نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟
مشخص شده است که دیالیز یکی از شایع ترین درمان نارسایی کلیه است، می تواند کیفیت زندگی بیمار توسط تسکین برخی از علائم را بهبود بخشد. اما طولانی از لحاظ دیالیز نیز عوارض بسیاری را، علاوه بر این، می تواند پیشرفت بیماری کلیه را متوقف کند.
آیا گیاهی کمک پزشکی برای دوری از بیمار به دیالیز جایگزین وجود دارد؟
در واقع، یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس طب سنتی چینی گیاهی است که می تواند در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود وجود دارد، و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک شناخته شده ترین است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از درمان با استفاده از خارجی است، با آن را چهار توابع ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر. همکاری با درمان ما، می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود، بنابراین برای از بین بردن کسانی که علائم ناشی از عملکرد پایین کلیه است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 1048
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: